نیلو جوننیلو جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

عشقم نیلو

چهل و چهارمین ماهگرد نیلو و کلی خبر

1393/2/30 15:30
نویسنده : مامان نیلو
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

همونطور که بهتون قول داده بودم امروز که ماهگرد نیلو هست دومین پست رو گذاشتم زیبا

 

 

 

دخملی به نقاشی و رنگ آمیزی علاقه ی زیادی داره محبت

براش کتاب رنگ آمیزی خریدم که باهاش سرگرم بشه آرام

 

و در حال رنگ آمیزی کردن زیبا

نیلو در حال رنگ آمیزی کردن

 

 

وقتی یه کار خوبی انجام میده مثلا تو کارای خونه بهم کمک میکنه میگه: مامان ببین من دختیه خوبی هستم (منظورش اینه که بهم جایزه بده) خندونک اگه محلش نذارم میگه: مامان من که کمک کردم پس دختیه خوبی هستم فرشته(یعنی بگو باشه بهت جایزه میدم) سکوت

 

 

 

داره کارتون تماشا میکنه بعد اومده بهم میگه: مامان این بشه ها (بچه ها...پشه نخونیدخندونک) دارن چیکار میکنن؟ میگم: خودت ببین مامان من کار دارم میگه: خوب یه دقه کار نکن بیا ببین دارن چیکار میکنن خنده

 

 

پشه نیشش زده میاد میگه: مامان نگا کن پشه نیشم زده (با یه لحن خاصی میگهمتنظر) بهش میگم: الهی بمیرم مادر چی شده؟ میگه: چِیا بمیری مامان بهت میگم پشه نیشم زده. و من سکوت

 

 

دخملی کنجکاو شده وقتی دارم غذا درست میکنم میاد و تمام مواد رو بررسی میکنه بهش میگم ببین من اینارو شستما؟؟ میگه: نخیر خودم باید بشورمش که مُیمَطِن (مطمئنخندونک) بشم که سالمه

 

 

وقتی دارم با لپ تاپ کار میکنم میاد میگه مامان بازی لباس عوض کنی بذار میخوام بازی کنم منظورش ازین بازی آنلاین هاست... کم کم داره به این بازیا اعتیاد پیدا میکنه و من نگرانشم خطا

 

 

از وقتی براش وبلاگ ساختم آروم و قرار نداره همش میگه مامان چِیا عکسامو نمیذایی تو وبلاگم؟ بهش میگم: عزیزم من کار دارم واسه ماهگردت میذارم خوبه؟میگه: نه همین الان باید بذایی همین که گفتم قهر

 

 

خوب دیگه تموم شد دیگه چیزی یادم نمیاد متفکر ازین که با ما بودین یه عالمه تچکرمحبت

(به قول نیلو)خندونک

 

ببینم کی اولین هوادارمونه خندونک

دوشنبه 93/2/29 ساعت 18:40 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 9:32
ماماني خوش امديد به به تولد دختري مبارك 44ماهگي مبارك
مامان نیلو
پاسخ
ممنون
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 9:35
خيلي شيرين زبان است ماشالله من به فرنيا اگه بگم الهي بميرم مامان چي شده جوابش اينه : چرا به من ميگي مامان؟ باز دختر شما كه خيلي مهربونه
مامان نیلو
پاسخ
بعضی وقت ها هم نیلو اینجوریه البته نه همیشه
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 9:36
فرنيا هم به اين بازيها علاقمند است اما خيلي راحت پذيرفت ساعتي باشه مثلا فقط نيم ساعت عقربه ها را نشونش ميدم خودش حواسش هست ديشب هم گفتم فقط يكبار بازي كن خودش بعد يك بازي امده ميگه مامان يك بازي تمام شد حالا بسه ديگه
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 9:38
خوب بچه راست ميگه اگه بخواهيد فقط ماهكرد به ماهگرد مطلب بگذاريد كه نميشه ما هم نميتونيم اينقدر صبر كنيم انوقت ديگه هوادارتون نميشم ها
مامان نیلو
پاسخ
ببخشید دیگه ماه به ماه نمیذارم زود به زود میذارم خوبه مامانی؟
مامان النا
31 اردیبهشت 93 13:32
عزیزم مبارک باشه.زود به زود پست بذارید.
مامان نیلو
پاسخ
چشم
مامان بهار
1 خرداد 93 0:32
چه دختر خواستنی داری ماشالله خدا بهت ببخشه
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان پریسا
1 خرداد 93 7:18
سلام بنفشه جان. حالا خودم بهتون گفتم زود پست بذارید بعد این همه دیر بهتون سر زدم... این روزا خیلی درگیر هستم .امروز اومد یه پست بذارم.البته به عنوان اخرین پست... باز هم شرمنده که دیر شد راستی چرا به حرف نیلو جون گوش ندادید؟ خب دخترم راست میگه اون قالبه خوشکل تره .مال پریسا تنها که نیستما هم خوشمون اومد گذاشتیم واسه وبلاگمون. شما هم بذارید .
مامان پریسا
1 خرداد 93 7:19
نیلو جونم مبارکت باشه عزیزم. ایشالله یه روز بیام ببینم مامان نوشته تولد 44 سالگی دخمله البته ما دیگه اون موقع خیلی پیر شدیم.
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیزم بله دیگه
مامان پریسا
1 خرداد 93 7:20
وای وای وای الهیییییییی عزیز دلم پس شما هم از این حرفا میزنی واسه مامان میدونم مامانی چه عشقی میکنه. همون جا باید بچلونه شما رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشقم نیلو می باشد