نیلو جوننیلو جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

عشقم نیلو

اولین پست وبلاگ

1393/2/14 19:28
نویسنده : مامان نیلو
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما مامانای گلمحبت

من تا الان با نی نی وبلاگ آشنا نبودم ولی یکی از دوستان گلم منو آشنا کردتشویق

این اولین پست وبلاگ دخملی هست...امیدوارم که بتونم تمام خاطراتشو توی این وبلاگ ثبت کنم!زیبا

فعلا خداحافظبای بای

 

این عکس دخملیه کنار سفره هفت سین خونه مامان بزرگ در اهواز:

 

 

دیگه فروردین که گذشت ما هم وبلاگ نداشتیم خندونک پس ازین عکس شروع کردم....چشمک

منتظر پست های بعدی ما باشیـد...بای بای

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

باران
13 اردیبهشت 93 16:56
سلام مامان نیلو ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . انشالله بیایی از روزهای خوبتون بنویسی راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
ژاله مامان آیدا
13 اردیبهشت 93 19:01
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان پریسا
14 اردیبهشت 93 7:31
سلام بنفشه جان خیلی خوشحال شدم که صورت ماه نیلفر جان رو دیدم . خدا براتون حفظش کنه عزیزم. چه خوب اولین عکستون از دیار ما بوده
مامان نیلو
پاسخ
سلام به روی ماهتون خیلی ممنونم از لطف شما ایشالله که سایه ی شما همیشه بالای سر پریسا جون باشه بله...روز اول عید اهواز بودیم
مامان پریسا
14 اردیبهشت 93 7:32
راستی خدا رو شکر ظاهرا موفق شدید عکس رو بذارید . پس ماشالله یه پا استاد هستید ما هم بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه دوستامون هستیم.
مامان نیلو
پاسخ
راستش از سایت های دیگه آپلود کردم ولی از نی نی وبلاگ نتونستم
مامان پریسا
14 اردیبهشت 93 7:34
ببخشید من اشتباهی نوشتم نیلوفر ولی مثل این که اسمه دختر دخلم نیلو جان هستش. ایشالله فرصتت کافی داشته باشید تا بیشتر از دخملمون واسمون بنویسد.
مامان نیلو
پاسخ
چشم خانومی در اولین فرصت از دخملم براتون مینویسم
مامان فرنيا
14 اردیبهشت 93 11:13
سلام از توي وبلاگ پريسا جون كامنتهاتون را خواندم و امدم پيشتون چه دختر نازي داريد من هم ساكن تهرانم و خانواده خودم اهوازي هستند و سالي دوسه باري مياييم اهواز دوست داشتم باهاتون اشنا بشم شما كجاي تهران ساكنيد؟
مامان فرنيا
14 اردیبهشت 93 13:58
سلام عزيزم خصوصي داريد راستي براي عكس گذاشتن كافيه در قسمت مطلب جديد بالاي كادر سفيد دو رديف ابزار هست رديف پايين يك صورتك هست كه براي اضافه كردن شكلك است كنارش يك مربع هست كه توش عكس كوه و خورشيد است اگه ان را كليك كني ميتوني عكس از كامپيوترت اپلود كني فقط عكسهات نبايد بيش از 200Kb باشه كه بايد قبلش عكسهات را با يك نرم افزار مثل فتوشاپ حجم و سايزش را كم كني اگه كار با فتوشاپ را نميدوني هم بگو برات توضيح بدم
مامان نیلو
پاسخ
ممنون بابت توضیحاتتون
مامان پریسا
14 اردیبهشت 93 15:53
مجددا سلام به بنفشه جان. چ خوب فرشته جون هم به خونتون اومد. بنفشه جان نمیدونم تا چه حد با کم کردن حجم اشنایی دارید. شاید هم استاد باشید به هر حال من یه توضیح میدم. ببخشید اگر خیلی ساده میگم. به روش خودمه. ابتدا یکی از عکس های نیلو جان رو کپی کرده و روی دستاپ بذارید. روش کلیک راست کرده و گزینه ی paint (نقاشی ) رو پیدا کرده و روش کلیک میکنید. یه صفحه باز میشه . موس رو روش نگه داشته و دگمه ی ( کنترل + w ) رو میزنید . یه کادر براتون باز میشه شما در 2 کادر کوچیک بالاییش 2 عدد رو وارد میکنید مثلا 40 - 40 (هر دو عدد باید یکی باشه وگرنه طول و عرضش مشکل پیدا میکنه ) این اعداد باعث میشه که حجم عکس پایین بیاد . سپس روی ضربدر کادر نقاشی کلیک کرده که در این زمان از شما میخواد که عکس رو ذخیره کنید. شما اگر دوست داشتید یه اسم به اون عکس میدید و گزینه ی ( سیو ) رو میزنید و عکس با حجم جدید ذخیره میشه . البته جای عکس رو هم مشخص کنید که مثلا روی دستاب باشه... بعد روی عکس کلیک کنید تا متوجه بشید حجمش چند شده. حجمش باید کمتر از 200 بشه . مثلا 150 یا کمتر.... بعد وارد مدیریت وبلاگتون میشید و در قسمت ارسال مطلب جدید . ردیف دوم و گزینه ی چهارم که عکس کوه داره کلیک میکنید. یه کادر باز میشه پایینش نوشته ( browse ) .. روش کلیک کنید و. عکس رو از روی دستاب پیدا کرده و کلیک میکنید و بعد هم ابلود رو میزنید..... وای چقد حرف زدم ایشالله تونسته باشم درست توضیح بدم. اگر مشکلی داشتید حتما بفرمایید تا دوباره بگم.
مامان نیلو
پاسخ
خیلی ممنون! یاد گرفتم
مامان پریسا
15 اردیبهشت 93 7:47
سلام بنفشه جان خوبید؟ مرسی عزیزم. شما هم همون دیروز به لیست دوستای ما اضافه شدید.
مامان نیلو
پاسخ
ممنونیم
مامان هلنا
15 اردیبهشت 93 16:11
سلام خانم وب نو مبارم از وب پریسا جون باهاتون اشنا شدم ماشالله چه دخمل نازی هلنا که تا عکسشو دیده میگه دوست خودمه لینکتون میکنم تا بیشتر ببینمتون
مامان نیلو
پاسخ
چه جالب همه از وبلاگ پریسا خانوم با ما آشنا میشن ایشالله با هم دیگه دوست میشن باشه ماهم لینکتون میکنیم
مامان النا
20 اردیبهشت 93 13:28
سلام عزیزم.دختر من هم تقریبآ هم سن دختر شماست.اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان فرنيا
22 اردیبهشت 93 8:56
سلام ببخشيد چند روز سركار سرم شلوغ بود بعد هم دخترم مريض شد من هم لينكتون كردم
مامان فرنيا
22 اردیبهشت 93 8:57
ماماني منتظريم ها تنبلي را بگذاريد كنار زود بياييد بنويسيد
محمد
23 اردیبهشت 93 9:58
به چشمان پر از عشق تو دل بستم. به دستان پر از مهرت که از فرسنگها دوری نوازش می کند جانم. برای من تو یعنی مهربانی ، عشق یعنی شوق و زیبایی. درون سینه ی تنگم چو خورشید فروزانی. تو را من دوست می دارم تو را ای نازنین جان تو را ای همنشین دل که دل را بی تو شوقی نیست
مامان النا
24 اردیبهشت 93 11:33
من شما رو لینک کردم.پس چرا شما ما رو لینک نکردین.
مامان نیلو
پاسخ
الان لینکتون کردم
مامان پریسا
27 اردیبهشت 93 12:30
سلام بنفشه جان. خوبی دوست عزیزم. چند روز نبودم. دلم حسابی براتون تنگ شد. میگم چرا یه پست نمیذارید؟
مامان پریسا
28 اردیبهشت 93 11:22
سلام چه خوب پس منتظرم. البته من پیشاپیش ماهگرد نیلو جون رو تبریک میگم.
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:16
سه سال و 8 ماهگیت مبارک عزیزم ای مامان تنبل
مامان نیلو
پاسخ
ممنون از لطفتون شرمنده الان دیگه گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشقم نیلو می باشد